Diese Rechnung ist beispielhaft - Du kannst mit dem Händler deine Wunschrate besprechen und ein individuelles Leasingangebot vereinbaren.
Kilometerstand
110 000 km
Getriebe
Automatik
Erstzulassung
07/1992
Kraftstoff
Benzin
Leistung
162 kW (220 PS)
Verkäufer
Händler
Basisdaten
- Karosserieform
- Limousine
- Zustand
- Gebraucht
- Antriebsart
- Allrad
- Sitzplätze
- 4
- Türen
- 4
- Länderversion
- Japan
- Angebotsnummer
- 1235-0000012
Fahrzeughistorie
- Kilometerstand
- 110 000 km
- Erstzulassung
- 07/1992
- Scheckheftgepflegt
- Ja
- Nichtraucherfahrzeug
- Ja
Technische Daten
- Leistung
- 162 kW (220 PS)
- Getriebe
- Automatik
- Hubraum
- 2 600 cm³
- Gänge
- 4
- Zylinder
- 6
Energieverbrauch
- Kraftstoff
- Benzin
Ausstattung
- Sicherheit
- Kopfairbag
Farbe und Innenausstattung
- Außenfarbe
- Grün
- Farbe der Innenausstattung
- Braun
- Innenausstattung
- Velours
Fahrzeugbeschreibung
1992 NISSAN SKYLINE HNR32 AUTECH VERSION FOR SALE IN JAPAN - RARE EDITION WITH RB26DE ENGINESeize this unique opportunity to own a 1992 Nissan Skyline HNR32 Autech Version, one of only 201 units produced. This fully stock vehicle comes with specific Autech enhancements, offering a perfect blend of classic performance and exclusive styling.
About Autech: Autech is a Nissan subsidiary specialized in modifying vehicles to enhance their performance and aesthetics. Known for producing high-performance versions of standard Nissan models, Autech upgrades vehicles with superior specifications and unique designs, making each car exceptional.
The RB26DE Engine: Uniquely, this Skyline is powered by an RB26DE engine, a non-turbo variant of the famous RB26DETT. While non-turbo RB20 and RB25 engines are common, the RB26DE is rare and was specifically developed for the Autech Version GTS-4 (HNR32) sedan. This engine shares the same cylinder head, bore, and stroke as the RB26DETT but omits the twin-turbo system, delivering 220 PS (162 kW) and 245 N⋅m of torque with a higher compression ratio of 10.5:1.
Features and Options:
For more information, contact us today. Don’t miss this unique opportunity to acquire one of the rare Skyline Autech HNR32s with an RB26DE engine.
About Autech: Autech is a Nissan subsidiary specialized in modifying vehicles to enhance their performance and aesthetics. Known for producing high-performance versions of standard Nissan models, Autech upgrades vehicles with superior specifications and unique designs, making each car exceptional.
The RB26DE Engine: Uniquely, this Skyline is powered by an RB26DE engine, a non-turbo variant of the famous RB26DETT. While non-turbo RB20 and RB25 engines are common, the RB26DE is rare and was specifically developed for the Autech Version GTS-4 (HNR32) sedan. This engine shares the same cylinder head, bore, and stroke as the RB26DETT but omits the twin-turbo system, delivering 220 PS (162 kW) and 245 N⋅m of torque with a higher compression ratio of 10.5:1.
Features and Options:
- Rear spoiler with LED high-mount stop light
- Front fog lights
- Driver-side airbag steering wheel
For more information, contact us today. Don’t miss this unique opportunity to acquire one of the rare Skyline Autech HNR32s with an RB26DE engine.
Leasing
Exclusives Leasingangebot von TOPRANK Europe
Einmalige Kosten
- Anzahlung
- € 0,-
- Überführungskosten
- € 990,-
- Zulassungskosten
- € 0,-
- Gesamt, einmalig
- € 990,-
Allgemeine Daten
- Leasinggesamtbetrag
- € 64.677,24
- Vertragsart
- Kilometerleasing
- Fahrleistung p.a.
- 10.000 km
- Leasingfaktor
- 0,94
Monatliche Kosten
- Laufzeit
- 60 Monate
- Monatliche Rate
- € 1.061,45
Zusätzliche Informationen
- Mehr-km Kosten
- € 0,0000
- Minder-km Vergütung
- € 0,0000
TIPP
Kreditvermittlung durch Renault Bank / Renault Leasing - Geschäftsbereich der RCI Banque S. A. Niederlassung Deutschland, Jagenbergstraße 1, 41468 Neuss
Die Angaben entsprechen zugleich dem 2/3 Beispiel nach § 6a Abs. 3 PAngV.
Verkäufer
HändlerTOPRANK Europe
KontaktAlexandre LAM
- MwSt. ausweisbar
- Händlerpreis
- Auflistung auf Basis der Angaben vom Siegelanbieter.
- Herstellerangabe für Neufahrzeuge. Je nach Kilometerstand, Fahrverhalten, Batteriealter und Ladeverhalten kann die elektrische Reichweite bei Gebrauchtwagen deutlich abweichen.